Friday, July 31, 2009

missing...

最近开始发现自己不见了某些东西......

不见了自己的存在价值......

如果某一天忽然间我消失了,那么需要多久时间才会被人家发现我不见了呢?

可能是一个星期,或者是一个月?

那天晚上,工作到九点多、十点......打算回家了,可是饥饿的肚子已经向我抗议了。我才发现,忽然间,想找个人出来吃东西,天大地大,我竟然连一个人都想不到。这才发现自己是多么的可悲。哈!哈!

5 comments:

Goon Keat said...
This comment has been removed by the author.
Goon Keat said...
This comment has been removed by the author.
~y3nch1ng~ said...

Find a gf laa.. Call Susan :)

MS LOK said...

woo~~susan...

dun worry .....i going to pg soon..will kacau u de..haha..but u dun say "too far".."no time"...then can liao ..hehe..

Goon Keat said...
This comment has been removed by the author.