Sunday, May 13, 2007

考试

今天是星期天,后天就是我的第一张试卷了。还没有开始读书,正在紧张中。可是自己必须知道干是紧张是无补于事的。所以还是赶快开始读书吧!

刚刚从怡保回来马六甲。本来星期二回去时是必须完成一些东西,哪里知道回去家里发生了一些事。刚刚才从怡保回来。本来我打算在怡保多多少少应该读一些书吧!家里发生的事占用了部分读书时间,可是不争气的我依然在晚上出去会朋友,喝茶聊天,甚至去看电影。哈哈!真的是一点都不像应该读书的人。所以不够时间读书根本是我该死。既然如此,现在就必须争取时间了。

今天是母亲节。愿天下为人母亲者能永远快乐。特别告诉我的母亲,我好爱你的。希望你不只在这一天,而是每天都过得幸福、快乐。

9 comments:

Goon Keat said...

haha, lazyness cannot be the excuse for not studying. true...but i am the same too. lazy.
Lee hun, No matter how bad it is, the worst thig in life will have to be over sooner or later, so, Just HOLD ON and BE STRONG. All the best in your final, be a well-known and good engineer...hahaha

Goon Keat said...

Opps...forgot to wish you also...(even you are no my mom..hehe)
Happy Mother's day. Same, wish all mothers in this world, happy and healthy forever. I want to tell my mom that i love her too..forever and ever...hahaha

WeiJie said...
This comment has been removed by the author.
WeiJie said...
This comment has been removed by the author.
WeiJie said...

加油, 努力, 加油, 努力!!!! 多纳特罗讲完了我所要讲的...祝你好运咯...btw, dona, i post 3 comments leh, one more than yours

俊杰 Chun Keat said...

TO Wei Jie:

哈哈!我刚刚在你的波罗给意见,就刚刚在同一时间你在这里留言。

Goon Keat said...

hahaha...CK why you removed 2 comments posted by david wan...

俊杰 Chun Keat said...

wah... i need to clarify 1st... the 2 comments are both deleted by david himself ah... i never edit or remove any comment here...

WeiJie said...

donatello, i removed myself, coz my hua yu very bad, wrote all the wrong words